Första advent

Nu var det visst någon dag sedan jag skrev igen. Just på helger så finns det ännu mindre tid till bloggen än på vardagarna. På helgerna känns det så osocialt mot sambon och alla andra man träffar att sitta med mobilen eller vid datorn.

Bilmekar-bebisen :)

I fredags gjorde vi inte så mycket alls. Åt hos svärmor och var i garaget på kvällen. I lördags var vi hos pappa då mamma skulle på julbord. Så han ville ha lite sällskap, och då passade vi på att laga tacos. Gott!!

Pappa A var visst populär, om ni inte ser så ligger även Diezel i famnen på honom. 

Igår, första advent, så började vi dagen med att äta tomtegröt :) sen tog vi fram till julsaker o fixade hemma. Sen åt vi hos svärmor igen och därefter tog vi oss en promenad ner till julskyltningen. Fast vi gick nog mer i butikerna ;) köpte lite julklappar. Hittade pyjamasbyxor till mig och nya påslakan set till vår säng. Mys!


När vi kom hem från promenaden på totalt 7 km så badade vi Jolie, fixade henne för sängen. Tittade på julkalendern och slöade i soffan mest hela kvällen.

Nu ligger jag och Jolie i sängen o myser. Hon sover och jag tänkte väl slumra lite jag med, mjukstartar veckan. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0