20 fakta om mig

För er som inte känner mig så kommer det här 20 fakta om mig ;)

 

 
1. Jag är född i vecka 32+3
2. Jag vägde 1690 gram och var 39 cm lång
3. Jag var 20 år när jag blev mamma till Jolie
4. Förra julen bar vi en hemlighet om att vi var gravida. Alla pratade om min systers graviditet, men ingen visste om våran
5. Jag är totalt livrädd för spindlar! Kan inte ens se en på bild..
6. Jag är mörkrädd
7. Jag hade min uppskrivning till körkort på min 18 årsdag, uppkörningen två dagar efter. Klarade båda på första försöket!
8. Jag var ett öronbarn när jag var liten, så hade rör i båda öronen
9. Jag var 16 år när jag & Andreas blev tillsammans
10. Vi förlovade oss i Göteborg den 24 mars 2011, ingen visste om det
11. Jag hatade matematik och idrott i skolan
12. Jag har rymt 60 mil hemfrån i tidig tonår
13. Jag piercade tungan utan att mina föräldrar visste om det
14. Jag har alltid velat bli fotograf och ha min egna fotostudio
15. Jag har alltid velat ha en egen häst
16. Jag vantrivdes i min kropp innan graviditeten, men älskade den som gravid
17. Jag blev av med alla mina gravidkilon på lite mer än 4 månader, men har fortfarande ca 10-15 kg kvar att kämpa med utöver det
18. Jag har ett riktigt hett temperament och det har jag från min pappa
19. Jag är väldigt blyg när det gäller nya människor och blir nervös när jag ska ringa viktiga samtal
20. Att bli mamma är det bästa som någonsin hänt mig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0