Magen vecka 40

3 dagar till bf!! Tog min chans att ta veckobild nu när jag inte kunde sova mer och Andreas ligger o snarkar som en gris.. Blir annars att man vill hitta på något tillsammans och då finns inte riktigt tiden till att blogga lika mycket. Men jag lyckades ändå ta bild för vecka 40, idag 39+3. Krånglade mig in bland alla kartonger för att kunna komma fram till spegeln. Ska bli så skönt att komma igång med flytten imorgon!!
 
 
 
Jag hoppas att detta kommer vara mina sista magbilder som jag tar hemma! Hade varit skönt att slippa gå in i v41. Men det är som sagt inte jag som bestämmer. Och nu flyttar vi imorgon, så kanske lika bra bebis håller sig inne tills vi är klara? Längtar så fruktansvärt, och det ska bli så skönt att bli av med den tunga magen. Vi bära dig utanför kroppen nu bebis! :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0