Fina tjejen

Dagarna bara flyger iväg! På onsdag är vår prinsessa redan 3 veckor, det är inte klokt.. Har fått så fina presenter av familj, släkt och vänner, och jag kan inte tacka nog! Idag har vi haft min fina farmor på besök, så himla mysigt :) och Jolie var extra fin idag med klänning på sig. Dock så sov hon mestadels av tiden farmor var här, men en liten skymt av hennes vackra ögon fick hon se :) Min fina lilla tjej!
 
 
Bilden tog jag i morse när hon var vaken och sprallig :) hihi. Just nu håller min underbara man på att laga mat åt oss, pannbiff står på menyn - lyxigt värre! Så duktig han är min älskling till att ro om sin lilla familj. Helt underbar är han! Efter maten blir det nog en liten promenad i vagnen med hundarna, hela familjen :)
 
Har knåpat ihop en ny liten header, får se om jag har kvar den, eller om jag gör en annan framöver. Men lite uppdatering iallafall. Och lite nytt i menyn oxå. Mycket mer än såhär hinner man inte riktigt med.. Ska försöka använda appen på iPhonen med o skriva lite mer inlägg och slänga in lite bilder då & då. Annars kan ni som inte har mig på instagram lägga till mig, där heter jag hejsandraa
 


Kommentarer
Emma

Grattis till tjejen!! jättesöt! Gillar starkt din blogg och läser gärna lite mer om hur du upplevde din förlossning osv. Ska själv ha barn om 3v så är nyfiken att höra hur allt gick för er :)

Svar: Tack så mycket! :) Kul att du gillar min blogg, alltid roligt att veta att man har läsare. Ja jag ska försöka att knåpa ihop en förlossningsberättelse så fort jag kan! :) Grattis och lycka till när det är dags! Är det ditt första?
Sandra Gustafsson

2013-08-26 @ 22:30:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0