Äntligen var hon här! ♥

Den 7 augusti, kl 04:19 på beräknad dag, kom äntligen vår älskade dotter! Jolie Sandra Elisabeth ♥ Hon vägde 3675g och mätte 50 cm när hon kom. Alldeles underbar och det finaste jag någonsin sett! ♥
 
 
 
Anledningen till att jag inte har lagt ut den stora nyheten tidigare, är för att det blev lite komplikationer och vi kom inte hem från sjukhuset fören i fredags (16 augusti). Alltså var vi där i 9 dagar efter att Jolie föddes. Men detta kommer jag ta mig tid till att förklara i min förlossningsberättelse. Ska försöka ta igen det jag inte har kunnat skriva om.. Men som ni kanske förstår så har man fullt upp med en liten bebis i hemmet. Så tiden är knapp för att kunna sitta vid datorn. Ska även ta mig tid till att ändra designen på bloggen med. När nu den tiden finns..
 
Men vi alla mår bra nu, och vi är lyckligare än någonsin! Jag fullkomligt älskar min lilla familj! ♥ Lilla Jolie blev hela 2 veckor igår, helt otroligt.
 


Kommentarer
Stefanie

Åh stort grattis till lilla Jolie! Härligt att ni alla mår bra, nu får ni mysa och njuta för fullt! :)

Svar: Tack så mycket! Helt otroligt att hon äntligen är här :) tar lite tid innan man fattar att det är på riktigt. Synd att vi inte bor nära varandra, hade varit roligt att träffas. :)
Sandra Gustafsson

2013-08-22 @ 19:55:42
URL: http://www.dottir.webblogg.se
Elisabeth

STORT grattis :-) fina namn ni valde också :)

Svar: Tack så mycket! :)
Sandra Gustafsson

2013-08-22 @ 22:37:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0