3 veckor!

Idag är vår lilla Jolie 3 veckor! Helt sanslöst va tiden flyger iväg.. Har fortfarande svårt att tro att det är hon som har varit i min mage hela tiden, att det är just hon som tittade ut för 3 veckor sen, alldeles liten och perfekt!

Just nu ligger jag helt däck i sängen. Har precis kommit in från en nästan 2 timmar lång promenad. Andreas drog med oss ut runt sticket och vanliga fall tar väl den rundan kanske 50 minuter, Max en timma. Men i min takt så tog det bra mycket längre tid. Tar nog ett tag innan man får upp konditionen igen, och man ska ju ta det försiktigt i början efter en förlossning. Sakta med säkert! ;)

Så nu tänkte jag vila en stund innan det är dags för mat både för oss och för Jolie. Hon sover så gott i vagnen fortfarande så man måste ju passa på att vila när hon inte är vaken. Efter maten ska jag meka med bilen (ja ni läste rätt; JAG) , ska byta luftfilter o tändstift o allt vad det nu var ;) men Bjuder på en sen godmorgon bild på min söta lilla pyjamasfia sålänge :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0