Helt otroligt!

Från mitt senaste inlägg, tills nu, har lyckan höjts otroligt snabbt! Pratade lite med min syster och även med Andreas om hur jag kände. Fick även en otroligt peppande kommentar från min allra bästa vän Annie ♥ Så jag tog mig i kragen för att åka och köpa mig en riktig våg! Ingen Rusta skit som min förra, utan jag köpte mig en OBH Nordica för 395:- så den borde vara pålitlig. När jag kom hem tog jag ett djupt andetag och ställde mig på vågen, den bittra sanningen skulle komma. Har jag gått upp allt jag har gått ner? Och med det chockerade resultatet så hamnade vågen på detta:


Står på exakt samma som jag gjorde sist jag vägde mig sist, för ca 1.5 månad sen. Det är helt otroligt!! Nu är jag lycklig må jag säga! Jag slipper känna ångerst för att jag har slarvat. Och nu är det bara att finna ny styrka, ta nya tag och ge gärnet!!

Jag har även beslutat mig för en ny metod när det gäller maten. Jag kommer att utesluta kolhydrater som pasta, potatis, ris och bröd. Kommer oxå att utesluta allt godis och liknande, som jag körde stenhårt på i början, då jag faktiskt klarade så långt att jag blev av med sötsuget! Men däremot kommer jag att ha 1 ätardag i veckan, vilket kommer vara lördagar. Om jag nu ska ha ännu striktare regler på min mat, så måste jag även få känna att jag kan äta den där glassen eller chokladbiten som lockar så fruktansvärt.

Man kan fan inte ta död på livskvalitén! Och nu, nu kör vi!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0