Uppe tidigt

Jag har ett ilandsproblem.. Min sambo snarkar! Och det är inte lite heller!! Jag blit fullkomligt tokig!!!!!! Förutom att det var några som hade fest och levde rövare här utanför igårkväll, var av att jag somnade sent. Så snarkar han! När jag redan i vanliga fall har svårt för att sova. Jag vaknar en hel del gånger under natten ibland. Sen när man på morgonen har varit ute med Portly, och ska komma tillbaka och lägga sig för att sova igen.. Ja då är det precis som att han sover EXTRA gott, för han snarkar EXTRA mycket!!! Åh jag blir inte klok på detta!!! Får väl börja sova med öronproppar om man ska överleva detta..

Så för min del är det ju ingen ide att försöka fortsätta att sova, funderar på om jag inte ska ta bilen ner till meddo en stund och sola. Han lär ju inte märka det ändå :p Får se.. Igår hade Portly med sig en kompis hem :) hihi, Rambo var nämligen på besök här, var mycket roligt! För er som inte vet så är Rambo mina föräldrars hund. Tibbe fick stanna hemma hos dom för han är för stor för att jag ska kunna handskas med honom. Så då fick Rambo följa med hem några timmar. De tyckte de var jätteroligt och lilla Portly skulle direkt visa runt att det var här han bodde nu och var noga med att visa Rambo vart sina leksaker var :) var så himl gulligt! Hihi, sötbollen ♥


Lagade tacos igår, blev riktigt gott :) Sen på kvällen så bänkade vi oss framför Melodifestivalen. Haha, måste väl kanske se finalen när man inte tidigare sett någon gång alls. Haha var väl kanske lite surt för Danny att trilla på mållinjen och bli tvåa detta året med. Förra året kom han ju tvåa efter Eric Saade. Men det var nog rätt att Loreen vann ändå, det kanske bli Dannys tredje gången gilt nästa år :)


Kommentarer
Annie

Du får sova på soffan ;)

2012-03-11 @ 09:26:41
Annette

Det finns något på apoteket man kan köpa som hjälper mot snarkning. Du kan prata med dom där vilket som är bäst. Jag vet att det finns något som man sätter upp i näsborrarna som gör att man slutar snarkar. Sedan såg jag någon reklamsnutt på TV som var bra mot snarkning nyligen. Annars får du väl sova på soffan !

2012-03-11 @ 15:55:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0