Slut på onyttigheter!

Efter helgens alla onyttigheter så har vågen inte visat minus, utan några hekto plus istället.. Vilket jag inte var så förnånad över. Men det känns ju ändå inte så bra. Det var inte alls många hekto, men det är inte ett minus. Så NU blir det the end på alla onyttigheter! Har haft en helt underbar helg med min älskling och firat vår förlovningsdag - men sånna helger kan man inte ha varje helg! Så nu blir det stronga förbud för min del, för min egen del.

Jag är medveten på alla sett & vis vad jag har stoppat i mig under helgen, och det är på tok för 'mycket' för att kunna gå ner i vikt och även kunna 'unna' sig.. Men denna veckan är jag fit for fight för gymmet! Inget ska banne mig hindra mig nu! Vädret är ju helt underbart så man kan ju närsom börja cykla lite mer.

Men utöver helgens onyttigheter så drog min syster med mig ut på en promenad igår, och det var ingen liten sådan! Tanken var runt hela Nässjö City. Men eftersom jag hade lite tidspress på mig då vi skulle äta hos svärföräldrarna så kunde jag inte följa med hela rundan. Så A hämtade mig när vi skulle äta. Men det blev ändå lite mindre än 1.2 mil för min del! 15.000 steg på ungefär 2.25h. Känns riktigt gött såhär efteråt. Men var väl inte så himla pepp när vi väl var igång. För henne blev det ytterligare 5km för hon skulle ju hem med ;)


Är så himla sugen på att gå sticket med Portly nu. Ska kolla hur varmt det är, har lite träningsverk med, men som jag sa innan - inget ska kunna hindra mig nu!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0