Sjukhuset

Idag har jag blivit av med ett par rör blod. Och som vanligt körde de ner saker i halsen på mig och även i näsan denna gången.. Usch! Sen så erbjuder de mig droger. Huh.. fick med mig piller, något slags nässpray och en flaska morfin. Hur ska detta sluta? Trodde man kunde sluta med alla dessa droger snart..

Haha, som rubriken lyder så har jag varit på sjukhuset idag. Blir ju aldrig frisk! Har ont i hela ansiktet då jag fått bihålsinflammation. Inge vidare! Men nu fick jag ta prover och de ska gå till botten med detta, då jag aldrig blir riktigt frisk och det alltid kommer tillbaka. Så fick pencellin för bihålorna och halsen. Sen ett nässpray som även skulle hjälpa till med bihålorna och täppan. Sen den gamla vanliga hostmedecinen med morfin i . Får absolut inte ta för mycket denna gången, och inte på fastande mage. Gud va dåligt jag mådde sist! Huja.. Men nu ska det nog allt se till och bli bättre!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0