Matlagning

Idag är det min kära sambo som står för maten. Får se hur det går med det ;) haha, han frågar hela tiden :p Men det blir makaroner med köttfärs och bacon, en enkel maträtt vill säga. Men det går väl an. Hoppas bara han gör tillräckligt så jag kan göra en matlåda tills inatt. Ska nämligen jobba inatt :) känns bra! För har annars inte jobbat något alls denna månaden, och har bara 1 helg. Så lönen nästa månad hade inte var så kul. Men nu fick jag en natt oxå :) och eventuellt imorgon natt med, beroende på om tjejen jag jobbar åt blivit frisk. Blir ju endel när man jobbar nätter :) hihi.

Äntligen börjar jag känna mig bra igen iallafall. Underbart! Ska väl börja träna lite mjukt och fint på crosstrainern här hemma imorgon. Börjar mjukt och så får vi se om jag inte kan komma tillbaka till gymmet framåt torsdag kanske :) saknar verkligen att träna! Helt sjukt rastlös blir jag när jag inte får träna! Inte trodde jag i början av januari att jag skulle gilla träning så mycket? Och att jag skulle sakna det när jag var ifrån det? Men har varit ifrån det nu i 6 veckor. Så håll tummarna som satan nu att jag kan få komma upp på hästryggen igen! Har stått still på vågen nu de senaste två veckorna. Kanske är tur det, så jag inte har gått upp iallafall! Men förhoppningvis når jag snart mitt andra delmål när jag väl kommer igång igen. Bara 2.6 kg kvar..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0