Jobbdags

Har diskat all disk, dammat och plockat undan i hela lägenheten, dessutom dammsugit! Phu! Sen var det ju dags att ge sig på maten ;) känner mig som en liten hemmafru, haha!

Fick även samtal om jobb inatt igen, underbart! :) Haha, men det lär inte bli mycket sömn imorgon då jag ska på möte vid 11.30 och därefter förläsning vid 13. Min syster kommer till mig vid 11 så får sova i 4h iallafall ;) haha. Tur man är ung och det bara är 1 natt denna gången. Får sova när jag kommer hem på eftermiddagen, om inte annat lägga mig väldigt tidigt på kvällen sen ;)

Så nu blir det att äta mat och därefter gå o lägga sig ;) får skicka sambon på att handla lite så man klarar sig inatt. Och tur även att jag tränade lite innan så inte allt går i spillo. Men skriver nog mer inatt :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0