Invägning

Vaknade med en härlig känsla i kroppen idag! Väldigt trött, men ändå bra. Gick upp och tog med Portly ut på kisserunda. Kom sedan in och kom på att jag glömde ju väga mig igår. Så ställde migpå vågen och den visade:
Har alltså gått ner ytterligare 1 kg på en vecka! 0.6 kg kvar till mitt andra delmål! Känns underbart. Och att jag äntligen har börjat träna igen gör det bara ännu bättre, för då känns det verkligen som att det går åt rätt håll! Vid 65 kg var det 10 kg kvar till slutmålet, och jag har tillochmed gått förbi det! Går inte beskriva hur bra det känns.
Den 9 juni 2011, på min studentbal vägde jag 64 kg och det var med nöde och näpe att jag kom i min balklänning! Nu är jag 6 hekto ifrån det. Och eftersom jag från startvikten vägde 70 kg så går det ju räkna ut att jag inte har kommit i den. Så det är nog på tiden snart att testa den :) Det står ju faktiskt på mitt andra delmål att jag ska komma i den :) Därefter längtar jag efter tills jag har nått mitt mål, och faktiskt får sy in den för den är för stor!
Men nu ska jag se till att få i mig lite frukost. Därefter blir det en vals på crosstrainern, trots min träningsverk. Senare blir det promenad med Portly innan älsklingen kommer hem på lunch :) Sen det tråkigaste på dagens schema: disken och dammsuga..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0