Inget får stoppa mig!

Har nu i sedan den 30 januari varit utan träning. I hela 6 veckor har jag bara kunnat träna någon enstaka gång på min crosstrainer och 1 gång på gymmet. Och den enda gången, alldeles för tidigt, gjorde att jag blev 3 gånger så sjuk mot vad jag redan var. Nu har jag äntligen fått medicin för skiten och jag ska äntligen bli riktigt frisk! Jag har nu ätit tabletter sedan i tisdags och jag känner mig frisk. Men jag ska inte luras av det denna gången!

Jag ska imorgon (idag, måndag) börja lite mjukt att träna på crosstrainern hemma. Känna lite på det, inte bli allt för ansträngd. Sedan köra lite varje dag och förhoppningvis kunna gå till gymmet till slutet av veckan! Inget ska kunna stoppa mig nu! Så fort jag känner att jag är helt 100% frisk - då ska jag köra hårdare än vanligt! Pressa mig själv till tusen!!

Jag är 2.6 kg ifrån mitt andra delmål. Och jag är så taggad! Jag vill kunna klara detta fortare än vad jag gjorde med det första! Jag vill kunna ta igen det jag har missat. Kunna känna att jag är tillbaka på banan igen! Jag har 4 månader kvar på mitt gymkort, och jag SKA ha kommit så pass långt att jag är vid mållinjen. Att jag är så pass nära så jag klarar av det sista själv. Jag klarar detta! Det finns inte plats för bakslag nu! Inget får stoppa mig från att nå mitt mål



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0