Effektiv

God morgon allesammans! Gick upp straxt innan 1 idag. Behöver ju inte sova hela dagen när man får gå och lägga sig inatt :) Annat när man ska jobba kommande natt oxå. Men jag har iallafall precis satt igång en maskin tvätt. Premiär idag ;) haha, men känner redan hur skönt det är att både ha tvättmaskin och torktumlare i lägenheten! Slippa springa till en tvättstuga hela tiden och hålla tider osv. Får se hur länge den håller på, men brukar väl vara runt en timme?

När jag ändå höll på så städade jag toaletten med. Har en känsla av att min sambo inte kommer vara delaktig i städandet, om man så inte tjatar på honom.. Haha, så det är väl lika bra att skapa ett intresse för det redan nu. Finns ju ingen anledning till att tycka det är tråkigt och jobbigt - det måste ju göras! Likaså disken. Den skulle han tagit hand om igår, vilket han inte gjorde. För han hela tiden skjuter upp det. Och då blir det att jag får ta det dagen efter. Jaja, jag klagar inte. Har ju inget bättre för mig på dagarna ändå!

Så snart blir det väl att ta tag i disken innan jag ställer mig och skalar potatis. Blir spenat och fisk på menyn idag. Lite nyttiga måste man ju vara ;) Får se om jag kan klämma in en 20 minutare på crosstrainern med! Hann inte med det igår :(



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0