Borrning

I helgen hämtade vi vårt nya soffbord och en överhylla som matchar tvbänken, eller nytt och nytt, fick köpa av syster. Så igår fick vi hjälp av Dennis att borra hål och sätta upp hyllan. Blev riktigt bra! Sen gjorde vi även nytt hål till min lampa i taket, den har länge hängt på fel plats och inte varit inkopplad. Men nu sitter den där den ska och lyser fint :)

Börjar äntligen kännas som att vi börjar bli klara med lägenheten nu :) Är dock endel kvar, men inte mycket :) Tar ju sin tid att få det precis som man vill. Så väntar ett tag till med bilder, vet att ni är nyfikna, men ni får vänta ett tag till. Det pratas om att jag och syster ska åka till Ullared på måndag med, så då blir det väl lite mer inredningsköp skulle jag tro :)

Nu ska jag försöka borsta min galna lilla hund & ikväll blir det bad för lillemannen, för det behövs!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0