Back on track!

Har precis tagit mig igenom mitt första träningspass efter 6 veckors uppehåll! Känns underbart!! Riktigt skönt att känna att man är tillbaka på banan igen! Gött! Dock blev det inte gymmet, då vi inte hade hundvakt. Men vi har ju vårt lilla gym här hemma ;) Så dagens pass såg ut såhär:

Crosstrainer: 40 min lev 6
Styrka: Axlar, biceps, triceps, bröst, handled och 3x30 med stenhårt mage ;) haha.

Var Andreas som pushade mig till att göra alla armövningar. Han visade mig massa olika jag kunde göra, och lät mig inte bara testa, utan skulle ju göra 10 på varje med :P Men gjorde lite extra på magen ;) haha. Däremot kände jag väl att jag kanske skulle ha gjort lite rygg med.. Men det får vi ta imorgon då.

Gud va bra det känns!! Glömde väga mig idag med, så får bli imorgon - då kommer uppdatering! Hoppas verkligen på mer minus :) Nu ska jag hoppa in i duschen, sen blir det mys med älsklingen resten av kvällen :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0