Semester i luckorna

Ja, som rubriken menas så har jag ingen semester i sommar. Har redan arbetat väldigt mycket och har en hel del kvar innan det lugnar ner sig lite. Har inte bestämt mig för när jag ska ta semester än ;) Men det märker vi. Såå, man får ta vara på de små luckor jag har mellan alla arbetspass. Andreas har semester denna veckan så vi ville försöka göra något iallafall. Så om ca 2 timmar, när jag slutar jobbpasset för denna gången, så packar vi in oss och vovvarnai bilen och far mot de skånska stränderna.. Nämligen Ystad :) Ska bli skönt att komma iväg lite och känna att man kan semestra lite även att man jobbar som man gör. Sova får jag göra när jag är gammal! Haha
 
Kommer hem på söndag och redan på måndag drar jag mig iväg igen. Dock bara över dagen. Min syster och jag ska åka till......... Ullaareeeed! Haha ;) Alltid lika kul. Och senast när vi var där så sa jag att jag inte skulle köpa så mycket. Men lik förbaskat så blev det mycket. Så denna gången får jag väl säga att jag SKA köpa mycket, så kanske det inte blir så mycket? Right? Haha. Vi får väl se ;)
 
Andreas tog bara två veckor semester. Denna veckan, och sen v30. DÅ har vi planerat in att låna mammas och pappas husvagn och fara ner till Öland i 4 nätter. Tar med oss vovvarna och min syster & hennes sambo. Kommer bli en upplevelse att åka på husvagnssemester utan föräldrar för första gången. Köra med husvagn (eller släpvagn överhuvudtaget) är ingen av oss som gjort innan. Så får så hur det slutar ;) hahah. Men det ska nog gå bra :)
 


Kommentarer
Eddie

Jag har! :) kör dagligen nästan med släp i jobbet :)

Svar: Jaha! Men va gött! Då har vi en erfaren iaf ;)
Sandra Gustafsson

2012-06-29 @ 06:31:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0