På ett år

För 1 årsen var det jag som gick på röda mattan tillsammans med min baldejt Kevin. En vecka innan den stora dagen testade jag min balklänning, och till min stora chock så kom jag inte i den!? Det fattades flera cm och det kände som allting bara rasade! Skulle det vara så hemskt att jag inte kunde gå balen? Som jag längtat efter i flera år? Men min syster tog med mig bland alla krockodiltårar till stället där jag köpte den. Bönade och bad att de skulle hjälpa mig. Och det kunde de! De sprättade upp alla sömmar och töjde ut den så mycket som det gick. Det var nu med nöde och näpe att det gick att knäppa!

Åkte hem, något gladare. Men jag hade en tuff vecka framför mig! Jag levde på proteinchakes i en hel vecka, och jag var konstant hungrig vill jag lova! Åt bara 1 mål om dagen och det bestod av kyckling och sallad, enbart. Tränade som en tok och dagen innan var det upp till bevis! Och stenen från mina axlar lättade när jag änligen kom i den.

MEN. Jag ska ju då tillägga att den satt fortfarande som en smäck. Kändes ju såklart att den satt åt och det var kämpigt att sitta ner. Men ska man vara fin fick man ju lida pin! Och såhär såg jag ut för 1 årsen, på min baldag den 9 juni 2011.





Man ser tydligt på bilderna att den sitter åt. Jag riktigt känner hur jag fick kämpa för att hålla i magen där. Den tredje bilden syns det väl att den sitter åt runt om och sista bilden visar hur den satt runt brösten. Här kommer nu då bilder från idag! 1 år senare! Detta är dock mobilbilder, men vill ändå visa!




Underdelen satt lite löst och överdelen satt helt perfekt runtom. Däremot runt brösten så satt den jättelöst! Vet inte om det syns jätteväl på bilderna, men jag kan säga er att det är stooor skillnad! Jag hade ingen bh på balen, och idag kunde jag inte ens fylla upp med att ha en bh på mig! Det känns jättebra :)

Det är verkligen ett tecken på att jag har gått ner i vikt! När jag sen har nått mitt mål så kommer förhoppningvis hela klänningen sitta löst och jag kommer få syn in den :) Då kan jag äntligen ta den fina bilden jag har i tankarna tillsammans med Andreas, även han iklädd balkläder! Har en perfekt bild i huvudet hur det ska se ut :) Längtar tills den dagen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0