Morgon inlägg

Ja.. jag skulle ju skriva vad jag tyckte om kvarg och funlight saft. Smaken var väl helt okej, men efter att jag ätit det så mådde jag illa resten av natten :( kan knappt tro att de var något annat som gjorde att jag mådde illa. Så känns väl sådär att ge sig på det igen. Jag vet inte. Måste väl ge det en chans kanske.

Har tittat på två filmer inatt. This Means War, och Tintin. Båda helt okej. Just nu sitter jag och tittar på en barnfilm på Viasat Film, asbra tidsfördriv när man är trött ;) Börjar bli hungrig med.. Så får väl ta mig min banan snart. Tänker då inte äta mer kvarg.. Snaaaart får jag åka hem till min underbara säng! Dryga 1,5 timme kvar. Och jag kommer sova hela dagen idag vill jag lova! Kommer inte få sova något imorgon efter jobbnatten då vi ska på släktträff. Så bäst jag är riktigt utsövd idag. Så jag kommer inte vara kontaktbar idag, såvida det inte är något viktigt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0