Invägning

Efter första veckan med min nya 'diet' att inte äta kolhydrater så är resultatet såhär:

Minus 0.5 kilo på en vecka! Efter att ha stått still i ca 3 månader så har jag äntligen kommit igång igen! Känns jättebra. Sakta men säkert närmar jag mig mitt nästa mål: 60 kg. Ska även försöka få in lite träning bland alla jobbpass med. Men det är mycket nu känns det som! Är iallafall ledig i helgen, har jobbat 4 helger i rad nu så det ska bli skönt med lite ledig. Imorgon är det studentfirande för Louise :)

Sen som jag nämnde i förra inlägget, testade min balklänning igen, efter ett år när jag själv gick balen. Så nu ska jag ge mig på 3e inlägget för idag med lite före och efter biler :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0