Galet trött!

Skrev igår att jag skulle sova hela dagen. Det blev det ju såklart inte, eller ja, nästan. När jag kom hem var jag så hungirg så ställde mig o kokade ett ägg. När jag väl fått i mig det så var klockan 9. Bums i säng och Andreas gick istället upp för att göra sig redo att åka till Jönköping med sina bröder. Somnade ganska så fort, men vaknar om vart annat. Ena gången efter den andra tvingas jag gå upp o kissa. Förstår ej varför..

Men vid 2 gick jag upp för att gå en kisserunda med vovvarna. Kändes som jag fortfarande sov när jag var ute. La mig i sängen igen för att sova, och inte lång stund efter det så kommer Andreas hem. Ingen vidare sömn då heller. Men han tar med sig vovvarna och går bort till sina föräldrar så jag lyckas sova ett par timmar till. Vid kl 5 ungefär har han maten klar till mig :) snäll sambo man har! Äter och följer sedan med ut på en promenad med han och vovvarna. Tar en dusch och sen kryper jag ner i sängen igen, tro det eller ej ;) haha. Får väl halvslumra i 30 min kanske innan det var dags att gå upp och göra sig redo för ännu en jobbnatt!

Men såhär trött är jag nu:


När jag kom till jobbet var jag redan då väldigt trött. Blev lite piggare mellan 24-02, men efter det var det svårt att inte vilja sova! Men jag tog mig igenom natten iallafall! Och här sitter jag, 1.5 timme kvar och börjar väl bli lite piggare nu när man har sysslor istället för att bara sitta. Vet inte om det var att jag sov för mycket? Eller att jag helt enkelt fick en hoppig sömn som jag är såhär trött?

Men det jobbiga är ju nu då att när jag kommer hem får jag inte gå och lägga mig.. :( suger egentligen. Men mamma och alla hennes kusiner ska ha en släktträff idag, och då ville hon ju såklart att sina barn med respektive skulle följa med! Så får knarka koffeintabletter jag fick av min systers kille innan vi åker dit. Är väl inte så smart att komma dit, men ändå inte vara 'vaken'. Haha, det roliga är väl när tabletterna slutar verka, då kommer jag la somna på stört ;) Så får hoppas att det inte blir allt för långdraget..

Längtar till min säng i eftermiddag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0