Det går bra nu!

Sitter på jobbet, igen. Tycker jag är här jämt nu för tiden, haha. Jobbade ju i helgen, blev förfrågad förra veckan om jag kunde jobba nattent tills idag, men eftersom det var min helg så kunde jag inte jobba 3 dagar i rad. Så åkte på denna natten istället ;) Helgen var tuff vill jag säga. Sov ingenting alls när jag kom hem i söndags efter att ha varit då vaken i ca 16 h. Åkte till Järnforsen för att träffa mammas alla kusiner och deras barn. Trevligt var det, helt klart. Men ack så trött jag var! Fick 4 koffeintabletter av min systsers kille. De hjälpte väl ett tag. Men det kändes ju när de började gå ur.

När vi väl kom hem vid ca 16 så hade jag varit vaken i 23h. Sov kanske 2 hoppiga timmar, sen bestämde jag mig för att inte sova mer eftersom jag då kanske inte skulle sova bra på natten. Såg en film tillsammans med Andreas och därefter såg jag på Big Brother finalen. Vid kl 11 när det var slut, hade jag samanlagt varit vaken i 28h. Det gör jag gärna inte om ;) Trodde jag skulle sova som en stock inatt. Men faktiskt så gjorde jag inte det. Men min sömn fick jag ju iallafall :) och sov även till Andreas kom hem på lunchen vid 12 idag.


Hade gärna sovit inatt med. Men vad gör man inte när det krisar. Har även fått reda på att jag har fått förlängt vik idag med. I två veckor till. Därefter så börjar sommarperioden, då kommer jag jobba skitmycket. & efter det går jag på min förhöjda tjänst på 41% :) känns jättebra! Så semester blir det inte för mig på ett tag ;) haha.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0