Den bittra sanningen!

Börjar denna 1 juni med att gå på den bittra sanningen, förhoppningvis är den väl inte bitter, men måste någon gång kicka igång detta! Så varför inte köra på en invägning och mätning? Såhär ser det ut nu:


Vikt och BMI står på samma som sist. Men däremot syns fusket på underhudsfettet.. Känns inte sådär bra. För egentligen när man går ner i vikt så spelar inte vikten så stor roll, utan det är ju utseendet. Och jag har väl känt att jag blivit något större igen. Suger verkligen! Men nu är det ändrig på detta, nu tar jag nya tag! Detta är iallafall resultaten:

Vikt: Samma
BMI: Samma
Byst: +3.5 cm
Under byst: -2 cm :)
Buk: +6.2 cm
Rumpa: +9 cm
Lår: +6.4 cm

Ja här var då den bittra sanningen. Och det känns väl inte så bra att se att man blivit 6.2 cm större runt magen. Men däremot kan det lura lite på att jag åt chips igår.. Dum som man är tänker man att man kan unna sig en sista gång innan man kör igång igen. Helt fel tanke egentligen! Kan vara så att man blir lite uppsvälld dagen efter. Men förhoppningsvis gör väl detta att jag kör på extra hårt och att det blir bättre resultat om en månad när jag mäter mig igen!

Nu ska jag försöka ge mig på ett schema på mat som inte har kolhydrater för helgen och nästa vecka.. Lycka till!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0