Balen 2012

Var och tittade på när min kusin Louise och alla andra fina gick balen igår. De hade betydligt bättre väder än oss förra året. Då spöregnade det! Det kom några stänk och var kallt bara. Som tur var. Men gud va fina alla var! Tänka sig att det var 1 årsen man gick där själv med fin klänning och fin baldejt och alla kände sig så vackra! Gud saknar det enormt! Var nog den roligaste kvällen i mitt liv. Blev nästan sugen på att testa min balklänning igen! Eftersom jag har gått ner i vikt sedan jag hade den sist. Så jag tog faktiskt på mig den innan idag och tog lite kort! Berättar i ett nytt inlägg sen, under rubriken före - och efter bilder..

Men tänkte jag skulle lägga upp lite bilder från gårdagens bal och min fina kusin :)

Faster Elinor, Diezel och fina Louise :)


Diezel blev trött efter att ha kollat på alla vackra flickor så han somnade ;)


På väg till röda mattan


Till sist min fina vän Clara :)

De små bilderna är klickbara och är på personer som är bekanta.

Snacka om att man saknar den dagen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0