Ystad

I fredags när jag slutade jobbet åkte jag raka vägen hem för att packa det sista och sedan bära av mot Ystad! Åkte tillsammans med Andrea och min vovvar såklart. Men även mamma, pappa och farfar. Var en lång resa ner då vi stannade för fika, tankning och kissepaus.. Men väl framme, sådär 6 timmar senare, så fick vi krångla lite innan vi hittade på campingen osv. Men till slut hamnade vi på plats och fick även som småningom upp förtältet.
 
Fredagen bestod mest av att äta god mat och ha det trevligt. Lördagen åkte vi in till Ystad och kollade på våra vänners flotta lägenhet inne i stan som håller på att renoveras. Riktigt snyggt!! Sen åkte vi och handlade inför kvällens grillning osv. Efter vi grillat så gick vi bort till stranden så vovvarna fick bada :) det uppskattades mer av ena skaran och mindre av de andra. Mina små gillade inte riktigt när jag gick ner i vattnet med dom :p men de simmade så fint så :) Tibbe däremot, han älskar att bada! Så Andreas gick i och badade tillsammans med honom. Och Tibbe älskade det vill jag lova! Så roligt tyckte han det var att äntligen ha någon med sig i vattnet, som kastar pinnar och springer med honom osv :) På söndagen vi 12 snåret packade vi bilen och åkte hem igen, medans de andra stannade kvar. Andreas började jobba på måndagen igen.
 
Men här kommer lite bilder från helgen iaf :)
 
 
Haha, Portly hade sand runt hela munnen efter han hade badat. Han rullade sig och gnodde sig i sanden så fick sand överallt. Och sista bilden är på Diezel i bilen hem, han var rätt trött :) och han har sina stilar på att sova, haha!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0