Transportväska på hjul

Minns ni att jag köpte en transbortväska til Portly förra gången jag var på Ullared? När jag sedan skaffade Diezel så blev det ju dock lite svårare att få med de båda två i just väskan. Lite väl trångt! Haha. Diezel älskar att ligga och sova i den hemma, och den är perfekt att ha med sig när man ska åka tåg osv. Men däremot får ju inte båda plats, och blir ju konstigt om man skulle ha varsin till dom. Lite otypligt att bära två väskor med varsin 6kg hund..
 
Så hittade jag denna!!
 
 
För det första: det är hjul på den! Så det är mycket lättare att transportera dom. Lättare att dra 12kg än att bära. För det andra: så kan man ha den som en ryggsäck om det skulle vara lättare att ha de där ;) För det tredje: passar perfekt till min vanliga resväska som är i leopard!!! :D
 
Dock så vet jag inte till hundra om båda två får plats? Fast känns som de borde göra det? Hunden på bilden ser ut att ha mycket plats över. Och de ska ju inte sitta där i hur länge som helst, så mina två pluttar borde väl få plats sittandes bredvid varandra? Den är 30.5 cm lång, 24 cm bred och 47 cm hög.
 
Haha, kanske är mest önsketänkande. Eller kanske mest för att det är i leopard, jag som är tokig i leopard. Jag reser ju inte allt för mycket för den delen heller. Men ändå? Varför skulle det inte vara bra att ha? ..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0