Flyter på..

Ja dagarna bara flyter på och man hinner inte ens tänka innan det blir en ny månad. & idag, den 24/7 så är det 2 år & 10 månader sen jag och Andreas blev tillsammans! Helt galet vad tiden går, om 2 månader så är det 3 år.  Och om vi skulle tänka ännu längre tillbaka i tiden, så exakt idag, så var det 5 årsen vi blev tillsammans första gången. Helt otroligt, men det kommer bara säga svisch så är det 5 år igen!
 
Men i vilket fall så jobbar jag på. Har precis börjat min tjänst på 41% denna veckan. Men kan väl egentligen säga att det börjar på riktigt i augusti, eftersom jag fortfarande jobbar extra på sommartider. Menmen. Jobbar inatt, och eftersom det blir den 25 snart och lönen kommer in, så tänkte jag att det är lika bra att sätta sig med räkningarna ;) så har man de gjorda. Hur smidigt som helst!
 
Dessutom så är det så att när jag slutat mitt nattpass vid 6.30 imorgon så packar vi in oss i bilen, sätter på husvagnen och åker ner till Öland! Har berättat det i tidigare inlägg att jag, Andreas, min syster Emelie och hennes sambo Eddie ska åka dit. Stannar till lördag eller söndag. Inte bestämt oss än då jag jobbar söndag natt igen. Så typiskt. Men vi hade turen att de hade semester samma vecka och att jag inte hade så många pass denna veckan. Så man får passa på mellan turerna! Får se vad vi hittar på när vi är iväg. Blir nog en hel del grillning och solning, för bra väder det hoppas vi ju på! Tänkte att Portly & Diezel skulle få simma lite igen om det är fint väder med :)
 
Sen har vi planerat in att eventuellt åka till Liseberg den 25 eller 26 augusti. Har inte varit där på flera år, inte för att jag åker så värst mycket, så kan det ändå vara roligt att åka. Har aldrig varit där med Andreas så blir premiär för oss :) skulle inte förvåna mig om han tvingar upp mig i massa karuseller.. Men man blir ju 20 år om några månader, kanske är på tiden att man lär sig åka med. Menmen, kan inte lova något!
 
Nu ska jag nog snart ta mig något att äta, börjar kurra i magen.. Sen ska jag invänta att pengarna rullar in så jag kan göra räkningarna och bokföra månadens budget (y) känner mig som en liten revisor som fixar räkningarna och ser till att vi sparar osv.. Haha.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0