Vårkänsla

Åh vilket underbart härligt väder det är! ♥ Synd bara att det inte var varmare så man kunde börja använda lite vårjackor. tex skinjacka, det känns verkligen som vår när man får ta på sig sin skinjacka igen :) Men våren är nog bakom hörnet nu, känns det som.

Har otroliga känslor i kroppen just nu. Allt känns så himla bra! Imorgon kommer det hem paket till mig. På tisdag gäller det bara att fördriva tiden och på onsdag kommer det ännu mer paket, större dessutom :D spännande! Och sen är det DAGEN D ! Gud vad jag har längtat! Och snart är det äntligen dags! Jag skulle nästan gissa på att man nästan kan räkna ut vad som händer. Men jag kommer ändå inte avslöja fören på torsdag :) Det är verkligen nära nu ♥

Sitter nu på jobbet. Blev ändrat pass idag, och ett mycket längre dessutom. Istället för att jobba mellan 8.30-15 så började jag vid 12 och ska jobba till 20.30 ikväll. Vilket blir 9.5h istället för 6.5h. Gött med de pengarna! Men kan bli en anin segt att sitta här. Men det ska nog inte vara värre än nätterna ;) Men ni alla får ha en bra dag, vi kanske hörs senare när jag kommer på något annat kul att skriva om. Annars hörs vi i veckan!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0