..trodde jag

Mitt förra inläg löd som så att jag var back on track. Men oj vad fel jag hade! Man får verkligen lära sig en läxa må jag säga! Jag kände mig frisk, var pigg och så, så jag tränade, ett ganska så hårt pass.. Och nu ligger jag sjuk! Låg i sängen hela dagen igår, mådde skit! Idag har jag väl kunnat vara uppe en stund, men känner att jag behöver lägga mig snart igen :/ det är så trist! Så jag varnar er där ute som tränar, blir ni förkylda - vänta överdrivet länge innan ni börjar träna igen! För det blir mycket värre än innan. Så känn efter riktigt, riktigt noga!

Så tråkigt nog fick jag ligga i sängen hela dagen, och kunde inte spendera min tid med mitt lilla födelsedagsbarn. Portly fyllde 1 år igår! :) lilla plutten är stor kille nu! ♥ men han var inte ledsen för det :) som tur var!


Jag skulle även ha jobbat i helgen, vilket jag inte kan nu när jag är sjuk :( det suger! Men som tur är har jag fått jobba extra denna månaden, så jag blir ju inte helt utan pengar.

Ska bara meddela alla, som förmodligen inte vet om det, att jag har namnsdag idag :) haha.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0