Träning på jobbet

Om en timme är det dags för första jobbdagen av 3 denna veckan. Alltid gött med lite extra :) Får se om vi kan ta oss till gymmet en stund idag. Är träning på schemat på tisdagar, så varför inte passa på när sin brukar endå ska träna :) perfekt jobb man har! Underbart ♥

Har som sagt varit utan träning i 1,5 vecka nu, och saknar faktiskt att träna. Jag blir så himla rastlös när jag inte har något att göra! Dessutom känner jag direkt hur trött man blir när man inte rör på sig! Anledningen till att jag inte kunnat träna är ju för att min hund har opererats, och det är en hel historia att hålla koll på honom så han inte hoppar och hålller sig lugn. Men på torsdag åker stygnen och tratten, så förhoppningsvsis så får han busa igen därefter :) Vilket menas att jag kan gå in för träningn igen!

Är 9 hekto ifrån mitt första delmål, och är mer taggad än någonsin för att nå det så snabbt som möjligt! Så man kan få sug efter att nå nästa ;) Har även bestämt mig för att jag ska väga mig varje vecka nu. Eftersom hur "lite" du än har gått ner, så får man nog mer känsla för att prestera bättre! Och då kanske man inte blir så besviken som när man väger sig sällan och kanske hoppas för mycket. Det handlar om att vara glad för det lilla, och inte ha förstora förhoppningar.

Så till mig, och alla andra där ute: Här kommer en peppbild!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0