Ta hand om dig

Idag hade jag en "ta-hand-om-dig-dag". Alltså bara rent av en sån dag då man duschar och bara liksom frächar upp sig. Gjorde en rejäl borstning av mina tänder med, blir ju lite slarv när man varit sjuk :/ men insåg då att det nog kanske är på tiden att skaffa ny tandborste. Det där sköter man ju inte heller som man ska. Kanske ska satsa på en eltandborste denna gången? Det sägs ju vara bättre än en manuell. Hade en rosa när jag var mindre.. Undra vart den har tagit vägen? Har inga minnen av att jag slängt den? Hmm.. Annars hade man ju bara kunnat köpa nytt huvud eller vad man kallar det.



Jaja, en såndär frächa upp sig dag har jag iallafall haft. Känns skönt att vara frisk nu, eller åtminstonde piggare. Friskanmälde mig till jobbet i vilket fall. Är bara den jäkla hostan som ska avta med annars är jag pigg. Men det menas att det inte blir någon träning fören den är borta :/ surt. Tänkte även passa på att byta lakan i sängen med. Var ett tagsen nu..

Snart är det mat, det blir kyckling idag :) mums!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0