Shoppinglista

Sitter nu och gör en shoppinglista på IKEAs hemsida. Alltid lika roligt! :) ska dit nästa fredag, och det ska bli så kul! Var ett himla bra tag sen som vi planerat att åka dit för att faktiskt KÖPA något :) annars brukar ikea vara en riktigt bra butik att bara gå och strosa i. Bara titta och drömma sig bort :p haha. Men denna gången ska vi faktiskt köpa det som står på listan :)

Och något som jag har gått och suktat efter i denna affär, det är denna otroliga maskros-lampa :) haha, har varenda gång sagt att "den vill jag ha!" men min kära pojkvän har aldrig nappat på det. Men nu så :) nu står den på inköpslistan.


Ja nu är det inte långt kvar! Mindre än en vecka. Och jag ska jobba i helgen. 8.30-15 båda dagarna. Det menas att helgen kommer gå fort :) sen är det bara mån, tis och ons - sen är det torsdag! Vad jag längtat efter denna dag! Nu är den snart här! ♥ jag bara bubblar av längtan :) På måndag kommer även ett paket hem till mig ;) hihi, så spännande!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0