Mycket på listan

Håller på att skriva en lista på vad som behövs göras denna månaden. Och det är endel :) Kunde nyss bocka av en utav sakerna. Men det är fortfarande mycket kvar. Kommer även ha en hel del att göra denna månaden med. Åh, jag längtar så! Äntligen börjar livet kännas bra igen :) har något underbart att längta till nu, och det är nästan så nära att man kan börja räkna ner :) hihi.

Har blivit ännu mer förkyld nu och det är riktigt tråkigt! Kan inte träna något och min invägning är imorgon :( så det menas att jag har inte nått mitt första delmål. Menmen, det får man ta. Idag är även pappa och byter mammas bil. Från Ford Mondeo 2010 flexifuel kombi - till Ford Mondeo 2008 diesel halvkombi ;p haha. Det blir nog bra :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0