Jobbnatt

Igårkväll var jag riktigt trött. Hade inte gjort något på hela dagen, och brukar bli trött när jag inte gör något. Och fick inte heller sova så länge imorse.. Men i vilket fall så har jag och A varit i jkpg idag och tittat på lite saker. Fick med mig en lunch låda hem ;) haha, min syster har en sånhär. Väldigt praktisk faktist.


Haha, påtal om att jag var trött. Jag drömde inatt att jag och en kompis skulle ta oss genom södra USA på 11 dagar. Och vi fick bara gå eller springa, dessutom var det alltid någon efter oss som vi inte fick komma i kontakt med. Haha, sjukt egentligen vad man drömmer ibland. Men inte undra på att jag var trött när jag vaknade om jag sprungit så ;) haha

Har faktiskt tränat idag med :) kändes skönt! 40 min på crosstrainern gjorde jag. Tänkte att jag skulle göra det imorgon med, efter jag har sovit. Var nämligen så att jag blev inringd på att jobba inatt, och det tackar man ju inte nej till :) Så är nu på jobbet. Och det är sådär 8 timmar kvar.. Lagom segt när det är 12 h pass, men det blir pengar så ska icke klaga! Har även skrivit upp att jag vill jobba hela semesterperioden. Så får hoppas att det blir mycket arbetstid i 2.5 månad i sommar! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0