Helt underbart!!

Måndag morgon. Har hostat sönder hela natten.. har väl sovit en 4 h kanske? Men det är måndag, och det menas invägning! Anledningen till att jag skriver såhär tidigt idag, är att jag helt enkelt inte orkar vänta tills senare idag. För mina vänner.. här kommer det..

DELMÅL 1 - CHECK!! :D Förra veckan vägde jag 67.3 kg, idag väger jag:


-0.7 kg från förra veckan. Totalt -3.4 kg!! Så jag har äntligen, efter 1,5 månad nått mitt första delmål! Helt underbart är det ;D Det var lite mer än två veckor "försenat", men det har sina själ. Men jag är riktigt nöjd!! Och efter att ha börjat väga mig varje vecka har jag nu börjat se ett mönster, vilket är härligt att se. Jag går ner mellan 0.5 och 0.7 kg varje vecka - utan att träna något. Eftersom jag har varit sjuk nu i 3 veckor. Så forhoppningsvis när jag kommer igång igen kanske jag går ner mer per vecka :)

Så mina vänner, med stolthet kan jag äntligen skriva - KLAR! 2012-02-20 under första delmålet i menyn! YES! Bra jobbat!


Kommentarer
Frida

Vad roligt!! :) Grattis!

2012-02-20 @ 13:32:30
URL: http://joakimsfliickaa.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0