Efterbilder!

Blev lite försenad med 1:a tagningen av efterbilderna. Mamma hjälpte mig idag och jag kunde inte låta bli att lägga in dom i datorn direkt för att se om det blivit någon skillnad! Och det har det! Det är inte jätteskillnad. Men det syns att det är på gång! :D Så himla glad över mig själv.

Skrev ju vid invägningen och mätningen att jag tappat 10 cm runt bysten - och det mina vänner, det är det som syns :D Tyvärr kommer jag inte dela med mig utav bilderna, därav att jag känner mig fortfarande så pass osäker i mig själv att jag inte vill visa mig. Men jag lovar att det kommer ut om några månader!

10 cm ja! Har ju alltså tagit helfigur-bilder framifrån, på sidan och bakifrån. Även ansiktet. Och den bilden bakifrån, alltså på min rygg - där ser man skillnad! :) På första bilden, för 1 månadsen, så ser man att det är valkar precis under bhn, och hela bakstycket av bhn liksom trycks in och det väller över.. Bilden idag, syns det skillnad. Bhn trycks inte alls in och valkarna börjar minskas! Det känns tillochmed när jag har på mig den att den sitter inte åt lika mycket :) Åh vad jag är stolt över mig själv! Jag vill bara träna meeeer :D


Och en liten påpekning till mig själv, och alla er där ute som kämpar för samma mål som jag: man ska egentligen inte stirra sig blind på vågen - tänk på måtten istället! Jag själv klarade inte mitt första delmål på den tiden jag hade sagt, men när jag ser måtten och faktiskt ser skillnad på bilder, då spelar det ingen roll. För jag ser att det händer något.

Nu är jag fit for fight mot mitt första delmål! 9 hekto kvar, det klarar jag! Ska redan imorgon börja träna lite försiktigt efter veckans förkyldheter.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0