Back on track!

Var på gymmet igår efter 2 veckors uppehåll. Inget frivilligt uppehåll. Men nu är jag tillbaka och det känns asgött! Kände mig riktigt peppad och presterade väldigt bra, har även träningsverk idag, så något annorlunda borde jag ju ha gjort :) Men jag körde på lite intervaller på löpbandet igår, så hastigheterna var lite olika. Men höll på i 20 min som vanligt iallafall :) såhär såg mitt träningspass ut igår:

Löpband: 8.0 km/h 11 min, 9.0 km/h 4 min, 7.5 km/h 5 min
Styrka: Mage, armar
Cykel: 10 min
Löpband: 5.0 km/h 10 min

Nu blir det att bara ta det lugnt fram tills det är dags för jobb igen. Kväll denna gången, 16.30-20.30. Känns ju sådär lönt när det bara är 4h, men det är ju alltid något :)

Imorgon är det ingen vanliga dag heller.. :) hihi


Kommentarer
Caroline

Var tränar du någonstans? :)

2012-02-16 @ 20:47:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0