3 veckor kvar!

Åh, idag är det exakt 3 veckor kvar! Jag längtar så fruktansvärt!

Idag var jag även på återbesök med Portly. Han tog bort sina stygn och det såg fint ut :) men hon rekommenderade att jag skulle ha på kragen någon dag till. När vi kom hem la jag mig för att vila en stund - somnade stenhårt och vaknade vid halv 1.. haha, mindre planerat. Men nu är jag vrålhungrig och har dessvärre inte mycket i kylskåpet :/ det suger. Men får försöka hitta något.

Sen vid 15 är det dags för jobb igen. Sista dagen för denna veckan. Så det ser ut nu iaf. Ikväll blir det nog att gå på Barn och fritidsprogrammets musikprojekt! Eftersom jag själv gick BF och för 1 årsen själv stod där på scenen och sjöng, dansade och spelade teater - så kan det vara roligt att se vad de har att åstakomma detta året :) Kan inte fatta att det är 1 årsen vi gjorde det. Det går skitfort. Och ändå har jag inte gjort så himla mycket på detta året, det har bara svishat förbi!

Men varför inte slänga in 2 bilder från när vi gjorde detta :)

Här står jag till höger och sjunger till Cosmos ;)

Och här är det jag som är inlindad i toalettpapper med killarna ;p Det är Dr Mugg vi spelar här! Denna scenen var verkligen jätterolig att göra :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0