2:a invägningen!

Idag har det gått 1 månad sedan jag vägde mig första gången! 1 månad! Det går skitfort! Var en hel del nervös inför detta.. Men endå rätt förberedd. Jag har inte tränat något denna veckan, och det har tagit kål på mig! Jag blir jätterastlös när jag inte kan träna, konstigt nog. För en månad sen så kunde jag aldrig tänka mig att jag nu skulle vilja träna, - och sakna den när jag inte kan. Helt otroligt!

Jag blev förvånad över mig själv denna veckan. Att gå ner, även utan att träna. Och idag, har jag även mätt mig, vilket jag gjorde första gången för 1 månad sen. Här kommer resultatet:


Jag har gått ner 0.5 kilo på 1 vecka - utan att träna! Jag väger nu 67.9 kilo! 0.9 ifrån mitt första delmål! :D Jag är så stolt! Och måtten, det är helt otroligt. På 1 månad har jag minskat enligt följande:

Vikt: -2.1 kg !
BMI: -0.2

Byst: -10 cm
Under byst: -4.5 cm
Buk: -3.4 cm
Rumpa: -1.7 cm
Lår: +1.0

- jag vet inte om jag exakt mätte på samma ställe på låren som förra gången, men det kan ju även bero på att jag fått mer muskler i benen, eftersom jag går och springer mycket mer nu?

Men jag är 9 hekto ifrån mitt delmål, jag kan inte fatta det! För en vecka sen, när jag hade 1.4 kvar, trodde jag aldrig att jag ens skulle vara nära att nå det. Lite besviken är jag att jag inte har kunnat träna, för då hade jag säkert nått mitt delmål nu idag. Men det dröjer nog inte länge innan jag nått det! :D

Jag är SÅ lycklig. Mitt liv går äntligen åt rätt håll, helt underbart!

Ska bara berätta med att jag senare idag ska ta mitt 2:a efter-kort, så håll tummarna på att man kan se en liiiiten förändring iallafall :) Men jag uppdaterar nog i den kategorin senare idag.


Kommentarer
jennifer

va duktig du är! :D

2012-02-03 @ 21:42:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0