Liseberg 25/8

Galet längesen jag skrev något nu igen.. Men jag känner ingen insperation. Oftast när jag kommer på att jag har något att skriva om, ja då kommer jag på massvis och skriver flera inlägg på en gång. Och därefter tar glädjen slut igen.. Fattar inte! Men det händer ju dock inte allt för mycket i mitt liv just nu. Jag jobbar, sover, äter och jobbar igen. Har fortfarande inte haft semester och vet inte heller verken när jag ska ha det eller om jag orkar jobba som jag gör så länge till..

I vilket fall. Jag, Andreas, Emelie & Eddie var på liseberg förra helgen. Jag har aldrig varit något stort fan av det då jag inte åker så mycket. Sist jag åkte flumride så grät jag på kortet.. I och för sig så var jag ju något mindre än vad jag är nu, kan inte ens komma ihåg hur gammal jag var. Sen har jag ju då åkt lisebergsbanan och jag var lika rädd då. Men nu när vi var där så lovade dom att inte tjata på mig när det var något jag inte ville åka. Så ja, de lurade mig istället!! De sa att lisebergsbanan var värre än balder och det gick jag ju såklart på, dum som jag var och kände väl lite att jag måste övervinna min rädsla. Så upp i balder och iväg..

Det var det värsta jag varit med om i hela mitt liv!!!! Jag var konstant livrädd hela tiden och var helt skakis efter detta!!! ALDRIG MER NÅGON BERG-och-DALBANA!! Jag ville inte ens åka lisebergsbanan sen. Men jag åkte såklart lite så ni inte tror jag passar för allt. Älskar virvelvinden och jukebox :) dock tycker jag virvelvinden kunde ha snurrat mer än vad den gjorde.

Andreas & Eddie fick för sig att de skulle åka Atmosfear och jag blev ju tusan rädd av att bara titta på! Men där uppe satt dom.. Jag & Emelie avnjöt en Ben&Jerry glass istället!

Dagen var helt okej, många skratt dock lite få åkatraktioner och vi vann inte heller något. Hade bra väder hela dagen tills bara en stund innan vi skulle åka då började det spöregna och gjorde det hela vägen hem. Men bra dag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0