Trött..

Är en aning jävla trött idag.. Usch känner mig inte ett dugg utvilad alls! Igår natt kunde jag inte sova för att förmodligen känner mig kropp på sig att jag skulle upp tidigt och då vill den protestera. Alltså hade jag en väldigt hoppig sömn igår natt. Natten tills idag vill jag nog säga var ännu värre! Även att jag gick och la mig vid halv 10 för att förebygga att somna tidigt. Ja då sov jag hoppigt även då tills älskling kom hem vid 12. Hade även lovat att hämta mamma, men hon ringde ju aldrig och tänkte även att A skulle få göra det så jag slapp. Tänkte liksom att då har hon väl tagit taxi då.. Men nej då ringer hon vid kl 2 och begär skjuts.. Väcker mig som äntligen lyckats somna, och sen tvingas stackars A gå upp för att köra. Och där var min sömn förstörd ännu en gång. Kunde väl inte somna fören halv 4 och klockan ringde vid 7..



Så två nätter med hoppig sömn och två dagar med 6.5 timmars jobb.. Ikväll blir det riktigt tidig läggning då det vaknas Ullared imorgon ;) Då ringder klockan 5.30 (i vanlig ordning) men skillnaden är att jag ska vara hos syster E vid 6.30 istället för att krypa ner i sängen igen. Dessutom köra 18 mil (eller vad det nu är) till Ullared. Men det blir nog bra det :) tisdag vaknas det jobb vid 6.45 också, alltså får man ställa klockan ännu tidigare, dvs 5.15 :/

Onsdag däremot börjar jag vid 11.30, så då äntligen blir det lite sovmorgon! Halleluja ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0