Tidig invägning!

YES! Asbra start på en förhoppningsvis asbra dag! JAG HAR NÅTT MITT ANDRA DELMÅL!!!! På pricken! Idag har jag även mätt mig, och det var 2 månader sedan dess. Så min nuvarande vikt och mått är:


Väger alltså 64.0 kg nu! På pricken mitt andra delmål! Och där står det även att jag ska komma i min balklänning, så snart är det upp till bevis!! Såhär mycket har det ändrats sedan 2 månader:

Vikt: -3.9 kg
BMI: -1.6
Byst: Samma mått
Under byst: -0.5 cm
Buk: -9.8 cm !
Rumpa: -9.6 cm
Lår: -9.4 cm

TOTALT:

Vikt: -6.0 kg
BMI: 2.4
Byst: -10.5 cm
Under byst: -5 cm
Buk: -13.2 cm
Rumpa: -11.3 cm
Lår: -8.4 cm

Det är helt otroligt! Ska se om jag hinner med att ta kort idag med. Annars får jag klämma in och göra det imorgon. Gud, jag har alltså totalt tappat 13.2 cm på magen!!! Fatta va mycket! Hoppas, hoppas att det syns på fotona - för då kanske (kanske!) första före och efterbilden komme ut snart! Jag kan nog ärligt inte tro mina ögon fören jag ser det på fotona.. Åh va glad jag är!

Men nu måste jag ut med Portly sen fixa allt inför Ullareds-resan med syster E!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0