Söndag

Känns som det kommer bli en seg dag idag /: är väldigt trött och det har bara gått 1.5 h på jobbpasset.. Slutar kl 15 och då blir det att åka hem och hämta mina pojkar och sedan bege mig hem till mamma&pappa. Då blir det premiär för Diezel att träffa Rambo och Tibbe. Det kommer nog gå bra då han är väldigt framåt och blir tillochmed glad när han ser det stora vita schäfern, när Portly är skiträdd :p Pappa ska även hjälpa mig att byta till sommardäck, och spänna fast buren som jag köpt till mina pojkar :) Sen blir det väl att äta där oså med.


När vi var på granngården och skulle köpa buren så var Portly skiträdd och Diezel nyfiken. Så det märks ju vem som är mest framåt av de båda. Portly tyckte det var väldigt läskigt att vara i buren, medans lillfisen inte tyckte det var några problem. Men tillslut så låg de båda två och mös bland kuddarna :) Så det ska nog bli bra detta!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0