H&M har öppnat

H&M butiken har då äntligen öppnat i lilla Nässjö. Känns bra att ha åtminstonde 1 bra klädaffär här. Nackdelen är väl att alla i Nässjö kommer la gå runt med likadana kläder nu :p haha. Men jag och syster var där tidigare idag för att checka läget lite. Jag som aldrig shoppar särskillt mycket kläder plockade på mig 4 plagg till provrummet. (är mycket för mig:p) Men det blev bara 2 utav det jag testade, som bestod av en blus (eller vad man nu kallar det) och en långklänning :) tycker det är såå snyggt med långklännigar! Sugen på att åka ner och köpa en till, fast svart :) Blev även ett vanligt basic linne. Så lite nytt iallafall :) Känns bra!

Nu sitter jag på jobbet. Fick jobba extra inatt och imorgon natt, då en skulle resa iväg. Men börjar tyvärr kännas en aning segt. Redan :/ Får väl hitta på något att fördriva tiden med.

På söndag ska vi åka och äta på Sandsjöbaden. Fick detta i julklapp av farmor så hela familjen kunde gå och äta planka :D hur gott som helst! Ni som inte testat - GÖR DET! Ska bli riktigt gott :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0