Fynden från igår

Första dagen på jobbet var bra. En hel del rörigt bara eftersom de skulle ha påskfest idag, då det inte var vanlig dag. Så var ju lite svårt o veta vad man skulle göra. Men gick bra :) och barnen verkade vara snälla, haha ;)

Igår var jag och syster i Ullared och jag tänkte visa mina fynd ;) som jag i vanlig ordning brukar göra när jag varit där.


Hundflytväst, vattenskål i tyg, ny sele och 15 meter lina till Portly. 5 filmer och ny skiva.
Mobilväska som man även kan ha kort i, badskum. Deo, kalsonger och strumpor till A.
Långa träningsbyxor, jeansjacka och ett linne. Bläckpatroner, 4 små brukar, skosnören, handsprit.
Första hjälpen kit och trosor.


De 5 nya filmerna: Hangover part 2, Benjamin Buttons otroliga liv, Step Up, The Town och Taken.


Världens sötaste hundväska till Portly! :) var nog dagens fynd måste jag säga!


Tårt/kakfat och en hundmat-tunna. Sen så fyndade jag även A's födelsedagspresent, men det kan jag ju inte ta kort på ;) Man vet ju aldrig om han får för sig att läsa här. Haha, men skönt att ha den avklarad iaf. Han fyller trots allt på tisdag nästa vecka..

Men nu ska jag nog plocka undan lite oså, tycker det bara samlas massa bröte överallt.. Får väl snart ställa mig och skala potatis med till dagens middag :)


Kommentarer
Nina

Åh tack söta du, vad glad jag blir :)

2012-04-03 @ 15:06:48
URL: http://nicaah.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0