Tuggben

När min lilla valp är hos de stora hundarna hemma hos mina föräldrar, ja då tror han att han får göra som han vill och snor deras ben. I vanliga fall så brukar de bråka om benen ifall någon snor den enas och tvärt om. Men eftersom denna lilla är en valp, så har de väl lite överseende.

Men nu tänkte jag att jag köper väl sådana ben då, så han får kämpa lite. Han gillar annars de små tvinnade benen som han tjagglar på i evigheter. Men nu har han något att kämpa med må ni tro ;)







Han fick visst lite läskiga ögon på korten, orkade inte ändra inställningarna när jag fotade.

Nu ska jag & Andreas se hur det blir när man tar bort benen på sängen. Eftersom vår lilla fis brukar lägga sig under, och det är ju inte så bra :/


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0