Sportlife

En sak som Diba och jag pratade om. Träning! Jag har läääänge velat om ifall jag ska, eller inte, skaffa gymkort på Sportlife. Där tränar min syster och hon tränar inte alltid styrketräning. Utan hon går på gruppträning såsom Zumba, BodyStep och BodyPump. Och det är just detta som jag vill träna. Jag vill inte stå och lyfta skrot, jag vill liksom "dansa" av mig kilon.

Så då kom vi fram till att vi kunde börja tillsammans, då vi kan peppa varandra till att gå dit tillsammans. För jag känner väl lite att är det än kompis som frågar om man ska träna, så är det inte lika lätt att säga att man inte kan, än om det är sin syster - då är det liksom inte så noga. Även att min syster är rikigt bra på att tagga! Hon var ju min personliga tränare veckan innan balen. Men det rann ju ut i sanden. & min vikt bara ökar hela tiden :( jag pallar inte mer. Någon gång måste jag börja! & sitter jag och betalar månad ut och månad in på ett gymkort, då kanske jag känner pressen att jag måste utnyttja det..



Men då är frågan, värt eller inte? För jag är inte speciellt taggad på att gå dit själv.. Så om inte Diba kan, eller min syster, då finns det ju inget som kan peppa mig till att gå dit. Dock så kunde Diba eventuellt byta endel dagar i veckan så att hon jobbar förmiddag istället, så vi kan träna på kvällen :) så just nu så är övervägandet mer på ja än på nej.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0