Sötunge

Min bebis är sötast!


Han nöjer sig inte med att ligga i soffan, utan han ska krångla upp här :) haha sötis! Nu väntar jag bara på att Andreas ska komma hem så jag kan duscha! Har en liten fobi av att duscha när jag är helt själv. Känns som att någon ska komma in då.. Aa knasiga tankar jag har! Men han kommer nog snart :) därefter fixas och tagga för fest! Har inte druckit sedan studenten - så får väl se hur detta ska gå.. Antingen så dricker jag väl inget alls, eller för mycket. Jaja, vi får se :) Men under tiden får jag väl göra det svåraste som finns - välja kläder.. Jag kommer ju inte i något nu för tiden ;s

Jaja, men vi hörs väl ;) imorgon blir det Ränneslättloppet, så får se om jag skriver något då / innan. PUSS.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0