Playstation Move

Igår var vi i Jönköping och köpte Playstation Move, startpaket då man fick med ett spel. I detta fall var det spelet Heroes. Så kunde knappt bärga mig till att få komma hem o spela :D haha. Dock så hann jag inte spela så mycket för klockan blev mycket o det var dags att sova.



Men tänkte att jag skulle spela en stund nu innan det är dags att gå ut med Portly :) men är dock inte så lockande att gå ut i detta väder :( Men idag är det även så att Diba kommer hit, och vi ska baka cupcakes :D var så längesen jag gjorde det så passar perfekt! Men det menas oxå så att jag måste städa! kan ju inte ha det hur som helst när någon som aldrig varit här kommer hit..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0